aysglsvgn Kızlar benim 3 hafta lohusalık kanamam oldu sonra kesildi bebeğim 1 aylıkken regl oldum şuan 2 buçuk aylık hala olmadım hamilede değilim eminim emzirdiğim için mi acaba bu tarz bisey yasayan var mı?
Dtna Gayet normal ben doğum yapalı 11 ay oldu hala regle olmadım. Doktoruma danıştığımda 18. Aya kadar da olmaya bilirmiş bu durum normal kabul ediliyormuş.