Kizim bugun 4 ay 1 gunluk 2. Aydan beri kaka sıkıntısı var en gec 8 gun en erken 6 gunde 1 yapıyordu. Ve cok huzursuzdu surekli agliyordu. Burada yardim icin yazilan herseyi zeytinyağı icirme,popoyu uyurma v.s herseyi yapmama ragmen duzelmedi.15 gün once baska sebepten doktora gittim ve kizima probiyotik verdi (enterogarmina cocuk) 2 yas ustu yaziyor ustunde doktora dedim gunde 6 damla kullan dedi. Kendimde hemsireyim doktoruma guvendim kullandim icinde 10 tane var her aksam 6 daml verdim artani attim ve kakasi duzeni girdi. Genelde hergun bazen 2 gunde bir bazende gunde 2 defa yapıyor 🙏 Sizde doktorunuza sorun ve onay verirse probiyotik kullanirsiniz ama once doktorunuzla gorusun 💕💕