Doğduğundan beri bebeğimin burnu tıkalı hırlıyor hep burun açıyoruz bazen çok kötü oluyor bazen azalıyor ama hiçbir gün geçmedi. 54 günlükken rsv virüsü ile bronşit oldu hastanede yattı 5 gün. Şimdi 5 aylık olcak ama hiç geçmiyor. Doktor bişi yok burun açın diyor ama hep hırıltılı burnu tıkalı uykusu bölünüyor psikolojim bozuldu ya sürekli zor nefes alıyor açıyoruz sürekli sümük çıkıyor gören hasta mı diyor. Bu arada 3. Bebeğim ama ilk defa böyle bir şey yaşıyoruz.