Tam ben açacaktım bu postu burnunu tamizledim şimdi ilk defa bayağı dolmuş dün ve bugün 3 kere öksürdü. 3 yaşında ki abisi hasta ama onu da doktora götürdük evin sıcaklığından hastalanmış kanda birşey yok dedi. Eve kimse girip çıkmıyor yani birinden kapmış olamaz. Doktor evi sıcak tutmayın 21 22 dereceyi geçmesin dedi bize bide nemlendirin demişti çok telaş yaptım ya daha 27 günlük