Kızlar bebeğimin yazın odası bayağı sıcak olacak , klima altkatta var üst kat yazın yanıyor şimdi düşünüyorum acaba ne yapayım klimalı odada mı yatırsam bebişi diye, işin kötü yanı benle yatıyor odasında divan yatak var orda beraber yatıyoruz gündüz uykusu da orda beşiğe de alışamadı. Yer yatağı mı yapsam, bilemedim. Park yatak alsam yatacağından şüpheliyim. Tercübeli anneler sıcak havalarda siz nasıl yapıyorsunuz fikirlere açığız.