Sedaalya 23 Nisanda Bexsero 1.dozu olduk. Dün biraz ateşi vardı sadece. Bugün hem ateş hem burun akıntısı başladı. Aşı ile alakalı olabilir mi? Başına gelen varmı? Bi acile götüreyim diyorum. Kızım 25 aylık bu arada