kahvepres Şimdi farketim acaba yanmşmı tırnak batmasımı ve ya bi yeremi sıkştrmış bilmiyorum şişmiş ve baloncuk olmuş
refresher kahvepres dolama yani paronişi olmuş hafifse krem daha şiddetliyse ağızdan antibiyotik gerekebilir annesi doktora götürün
senkendinideligibiyaptinya kahvepres dolama olmuş canım uyurken soğan sarın bir bez ile iltihap alsın sonra doktora götürün
kahvepres neanladinyurdagull saol cnm yanmış sandm cünki yanarkende baloncuk oluşur yha bi tarafta baloncuk oluşmş
neanladinyurdagull kahvepres evet baloncuk kısmı yanık gibi duruyor ama tırnak dibinde de yaralar var.İnternetten bakarsanız eğer aynı şekilde bebeğinizin parmağı gibi parmaka dolama resimleri var
senkendinideligibiyaptinya kahvepres inşallah doktora gidene kadar fayda eder canı çok yanıyodur kuzucuk kıyamam ya
kahvepres senkendinideligibiyaptinya inşallah cnm malesef hic bişeye dokunamyr hmn ağlyr dokununca cnm