Merhaba herkese kızım 28 aylık 2 yaşına girene kadar nerdeyse hiç hasta olmadı fakat 2 yaşına girdiğimizden beri iki kere boğaz enfeksiyonu oldu antibiyotik kullandık şimdi yine burnu tıkalı mevsim geçişi gibi neden böyle sık hasta olmaya başladı ben neyi yanlış yapıyorum bunu sorguluyorum artık ,geniz eti belirtisi yok horlama,iştahsızlık , ağız açık uyuma, vs çocuk doktorumuz normal olduğunu sosyalleştiği için olduğunu söylüyor ama benim böyle her ay antibiyotik vermek içime sinmiyor ne yapabilirim ya da neyi yanlış yapıyorum kafayı yicem yardımcı olabilir misiniz 😢