G1_yy Adetime daha 10 gün var test yaptım silik çift çizgi çıktı hamile miyiiiim böyle olup hamile olan var mı
zeynep42421 G1_yy Bence hamilesin bende de aynısı oldu o şekilde öğrendim hamileliğimi adetim daha geçikmemişti çift çizgi çıktı silik
Canankrc G1_yy kesin var canım benimde böyle çıkmıştı henüz bebeğim 4 aylıkken hamile kalmıştım şimdi doğumuna gün sayıyorum 🤭
senkendinideligibiyaptinya G1_yy burda bariz belli ama bir üsttekinde birşey görünmüyor en sağlıklı olan sabah ilk idrarla olan
G1_yy Canankrc benimde kuzum daha yeni 1 yaşında 😞 ilk yaptığım öyle silik çıktı şimdi birdaha yaptım tek çizgi çıktı size de mi böyle oldu
kums Canankrc nasıl geçiyor peki benim kızım 11 aylık hamile olma ihtilimalim var nasıl yapacaz iki bebe
senkendinideligibiyaptinya G1_yy benimde ilki silik ikincisi tekti ama en net olan ilk yapılan oluyor bence