Alyakuss_ 5 6 ay falan verdim gece 1 defa ama yine de ağlamıyordu, uyanmıyordu mama için. Ben o uyurken veriyordum.5 6 ay sonrasında uyurken biberonu hissettiğinde ağlamaya başladı. İçmek istemiyordu resmen “Bırak da uyuyum.” diye ağlıyordu. Doktoruma sordum 12 saatten fazla aç kaldığı oluyor diye. O kadarı fazla evet ama acıkmış olsa reddetmez dedi. Bende vermemeye başladım uzun süredir vermiyorum. Kızım da istemiyor zaten sabahları bile çok da istekli içmiyor diyebilirim hatta 🤷🏼♀️ Emzirmiyorum bu arada sadece mama ile besleniyor. İlk 3 ay emzirebildim o zaman sık sık uyanıyordu sütüm yetmediği için. Mamaya geçince deliksiz uykular başladı maşallah aynı devam ediyor hala