cikolataliekmek benim bebeğim de 2,5 aylık o da ilk zamanlar öyleydi. Küme beslenme yapıyorlarmış. Akşam 6 dan gece yatana kadar ağlıyor emmek istiyordu meğer bebekler gece uzun uyumak için küme beslenme yaparlarmış. Güvenli bağ kurma vs işleri. Çişli kakalı bez sayısı normalse kilo alımı da iyiyse bunu yapıyordur. Zamanla düzene giriyor. Bende gece yatarken bir kere mama verdim ilk 1,5 ay sonra bıraktım bence mama verme her verdiğinde sütün azalma ihtimali varmış