Annelerim oğlum 37 günlük, anne sütü ve günde bir öğün mama ile besleniyor. 3 gündür öğleden sonra emsede memeden ayrılmak istemiyor bir saat sonra çıkarsam bile ağlıyor. Süt mü gelmiyor diyorum ya da yetmiyor ama saginca sütüm de geliyor. Cisli bez sayımız da 5-6 yi geçiyor günde kaka da en az 2-3 kilo alımı da gayet iyi çok şükür. biliyorum sadece aç oldukları için memede kalmıyorlar sürekli ağzını o yüzden açıp kapamiyor ama ağladıkça herkes aç diyor ne yapacağımı şaşırdım artık.