DerinMiran Kızlar hemşire 12. Ayda aşıya çağırdı şuan 8.5 aylık. 9 aylık aşısı vardı diye hatırlıyorum. Hemşire mi atladı acaba
defnemiraybebek DerinMiran evet var ama isteğe göre yapılan bir aşı normalde aşı takviminde 9 aylık aşı yok