Ben de 18 aylık bebeğimle baya uzun(20 küsur saat) bir yol deneyimi yaşadım. Çok korkuyordum ama hiç beklediğim gibi olmadı cidden Rabbim yardım etti diyorum sadece..
Yanıma en sevdiği oyuncakları ve onu oyalayacak birkaç çeşit yiyecek almıştım. Akşam üzeri çıkmıştık öğlen uykusuna uyutmamıştım, bir süre sonra 1 saat falan uyumuştu zaten. Hava kararmadan önce her şey tabi güzeldi kuşlar ağaçlar vs vs biraz karanlık basmaya basladigi zaman ayyy kamyon ve tırlar iyi ki var dedim 🤣🤣 akşam uyku vakti gelene kadar gelen geçen kamyon ve tırlarla oyalandi zaman zaman da durduk tabi o da hava almasını sağladı iyi oldu. Daha çok dışarı ile oyalanarak geçti yani uykusunu gayet güzel uyumuştu sadece son yarım saat sıkıldığı için huysuzlanmisti