mucizem10 bizimki 13 ay 1 günlük. Günde tek uyku yapıyor öğlen 12 gibi yatar öğleden sonra 3 gibi uyanır, akşam da 9 gibi uyur. Bizim dişlerimiz daha yeni çıktı alttan iki tane😅 ama 2 gündür huzursuz, yoğun burun akıntısı, salya hafif de ishal var. Sanırım yeni diş geliyor diye tahmin ediyorum. Akşamları 4 gibi parka gidiyoruz babamız gelene kadar oynuyoruz. Bi de biz önceden tvye maruz kalmıştık biraz dikkat eksikliği vs oluştu kızımda, 2,5 haftadır tv yok. Full oyun, aktivite, park yapıyoruz. Bay bay, alkış vs öğretmeye çalışıyorum. Henüz öğrenemedi. Tabi biraz üzülüyorum kafama takıyorum ama öğreneceğiz inşallah. Annelik gerçekten kafaya takma sanatıymış. Onu deneyimledim bu süreçte.😅 Henüz yürümüyoruz ama sıralıyoruz, desteksiz ayakta uzun süre durabiliyoruz. Adım yok🫠 sabah peynir zeytin yumurta cici bebeli kahvaltı yapar, öğle uykusundan uyanınca muz, avokado yer. Akşam 6-7 gibi de evde biz ne yiyorsak ondan yer çok nadir yemediği şeyler oluyor. Gece de 12de mamasını içer. Böyle geçiyor günler işte maraton gibi 😅