Makinaya atmaya korktum elimde yıkadım ve çok sıkamadım bozulacak diye balkonda askıya astım sular şarıl şarıl damlıyor 😅 yeni aldığım şişme yeleğime yağ değdi diye leke programına atmıştım sonuç tabiki çöp oldu yelek o yüzden korkarak yıkıyorum.. Nasıl yıkıyorsunuz ve yine yağ lekesi oldu biraz 🙋onu neyle çıkarayım bir iki şey denemedim olmadı