Biri 17 aylık biri 2 aylık 🤯 büyük kizim sürekli agliyor cok hircinlaştı her dediği olsun istiyor , bizi çimdikliyor vurmaya çalışıyor bu 2 yaş sendromu başlangıcı mı çünkü bazen hic sabredemiyorum anlik bi sinirle bende ona bağırıyorum yapmamasi gerektiğini söylüyorum ama anlamiyo bende pişman oluyorum ona bağırdığım için😞 kardeşine vurup benim gözlerimin içine bakıyor yapma diye kac defa söylüyorum anlamıyor artık benimde beynim yanmış durumda 🤯 gergin asabi bişey oldum tahammül edemiyorum artık