
Burası benim arka balkonum, pek kullanmıyoruz fazla eşyalar var yazın çocuklar çıkıyor falan. Güneş almıyor, etrafı binayla kapalı. Duvarlarına resimleri ben çizdim ama sıkıldım artık biraz dekore etmek istiyorum nasıl bir şey yapabilirim? Üstü kapalı değil ve çatının gideri balkona dökülüyor o şekilde kullanamam sadece duvarları renklendirebilirim