dilekrtal Behçet uzda Dorukhan Besin var aşırı ilgili bende hastane konusunda güvenmiyorum hiç hijyenik bir hastane değil. Ama zaten sürekli ulaşılabilir olmadığından açıkçası özeli tercih ediyorum bende ve doktorumuzdan çok memnunum Alsancakta muayenehanesi Gülcan Çelik 4 günlüktü başladık gece 1 de bile aradım acil durumda açtı telefonumu sağolsun , oğlumun nefes almasından uyuz oldu rutin kontrol sırasında bizi kbb ye yönlendirdi dil kökünde kist çıktı ameliyat dediler biz ameliyat sırası beklerken hastaneden solunum sıkıntısı yaşamak başladık hemen bizi çağırdı bu çocuğun kisti büyüyor dedi 2 saat içinde bize Egeden doktor buldu sabah gönderdi ve bize acil yatış verildi yani ne kadar minnet etsek bizim için az ilgisi alakası harika en ufak hastalığımızda bile arar sorar nasıl olduk diye hakkını ödeyemeyiz o yüzden . Google yorumlarına bir bakın ne demek istediğimi çok iyi anlarsınız☺️