Araba yenidir tek sıkıntısı önü kilit kısmı bozuk ve iki dişi kırık ona göre alım yapınız ben kullanmıyorum oyuzden satıyorum ve uyguna vereceğim ayrıca iade kabul etmiyorum çünkü araba çalışıyor ve kumaşı falan yeni .. sadece ön kiliti tutmuyor ve kırık gardrop uygulamasından veriyorum 700 tl ilgilen varsa ?