durukusmom Busrak2 benim bebeğim hem mama hem anne sütü alıyor ve son aylarda az kilo almasına rağmen doktorumuz 180 gün bebek gelişimi için önemli bir eşiktir dedi ve 6.ayda başlayacağız şu an 5 ay 19 günlük. Heyecanla bekliyorum
Omuyk 5 ay 1 haftalık başladık doktor kontrolünde sadece mama alıyodu sanırsam o yüzden 5 aylıkken başlattı bize