Merhabalar.
Bugün rota aşısı olacaktı bebeğim. Sağlık ocağına götürdük ancak bizim ebemiz izne ayrılmış bir başka ebeye yönlendirildik. Ebe hanım kahvaltı yapıyormuş. Biraz bekledik, geldi ama nasıl acele ediyor. Çocuğun kilo boy ölçümü vardı 6.ayda olacak diye ölçmedi ben de kilosu sınırda takip altında ölçülmeli dediğim için gönülsüz kilosunu ölçtü sadece boyu ve baş çevresi kaldı. Sonra rota aşısını birden ağzına boca etti çocuk yarısını çıkardı. Dedim neden böyle yaptınız en azından iki seferde verebilirdiniz. Tam etki edecek mi dedim. Bana sen ek gıdada çok sorun yaşarsın bu bebekle dedi. 😳😳
Gerçekten işini özveri ile yapan insanlara ihtiyacımız var. Şimdi bu 2.doz aşı bebeğime etki eder mi, onu korur mu? Aklım takıldı. 😑😑