Bsrpnr benimde öyle olmuştu İkinci hafta gittiğim kontrolde kilo kaybı görüldü mama ver dedi, aptamil almıştım ama gaz yaptı bebelac gold kullanıyorum gayette iyi 3 hafta önce falan tekrar götürdüğümde 1 kiloya yakın almıştı. Tabi mamayı artık vermemeye çalışıyorum. Sütüm tam anlamıyla doyurucu kıvamda 1.aya yakındı gelmişti uzun uzun emzir o emdikçe de sütün daha çabuk gelecektir