Kızım 18 aylık gün içinde sürekli meme istiyor artık yemesi içmesi çok azalmıştı memeyi yavaşça azaltarak bırakma yoluna girdim. 3-4 gündür gündüz içerde meme vermiyorum sadece uyutmadan veriyorum odada. Ama iyice meme bağımlısı oldu yarım saat bırakmıyor bunalıyorum artık emzirirken süt kalmıyor artık sıkıyorum zor geliyor yani sakız yaptı emmek için emiyor sadece memeden koparıp yastığa yatırdığım an kıyameti koparıyor Deliricem. Birden bırakmayı düşünüyorum gece ve gündüz şimdi sabır taşıyla ? Önerilmiyor bağı zedelemesi açısından ama öyle bıraktık bi sorun yaşamadık diyenler fikir verebilir mi yavaş yavaş daha çok zorlanıcaz gibime geliyor