nbanba Arkadaşlar nasılsınız ? Buraya bakıyorum hep bir olay. Kendi hayatım hep bir olay. Azıcık kafa dağıtalim. Ben oğlumu parktan getirdim uyutcam şimdi. Sizler neler yapıyorsunuz :)
Deletedmom_110 nbanba temizlik dip köşe yaptım yemek yaptım duş aldım bakımımı yaptım elbisemi çektim üstüme🤣çocuklarımı yedirdim uyuttum pilav yapıcammm akşama Kalksınlar bişiler yedirip az kapıya çıkarırım Minik süpriz yaptım çocuklarıma kalkınca yerler💕🌺
tubiiik_ nbanba kızımı uyuttum yemek yapıyorum burnumun vanaları acılmıs kapatamıyorum burnum akıp duruyo bi garip kel oğlanım
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bende buraya Bakıyorum hep bir olay😅 ama benim hayatım çok Durağan çok monoton geçiyor😅
nescafebagimlisi Deletedmom_110 keşke gelebilseydim hahaha çok güzel gözüküyor kekler afiyet olsun bebiklere 🌸 tarif isterim bende gerçi böyle koyacak kaplar yok ama markette satılıyor galiba alabilirim , damla çikolatalı falan çok yerdim bekarken 😂 bayılıyorum böylesi keklere
Deletedmom_110 nescafebagimlisi evet bimden aldım ama hep yapışıyor yagladım ettim çok basit tarifi 1 yumurta 1 çay bardağı şeker yarım çay sıvıya limon kabuğu rendeledim vanilya kabartma 1 çay bardağı süt
nescafebagimlisi Deletedmom_110 eee nerden alacağım ki , aa şey migroslarda satılıyor kız şimdi aklıma geldi döküm kap kek kalıbı dur param yok simdi olduğunda alıp onda deneyeyim o zaman pahalıydı sanırım migrostaki 😂 o bimdekiler falan ucuz oluyordu