buse94 Artık bebeğime süt vermelimiyim ? Mamayı bırakmak istiyorumda sütle mi devam etsem bizimki gece yatarken bir tek yiyorda mama sanki bagımlılık yaptı gibi
SevimliHayaletCasper buse94 süt çok faydalı değil her akşam içerse hazımsızlık yapabilir. Birde gece süt kalıntıları olunca diş çürüklerine yol açıyor. O yüzden en fazla hafta da 2 yada 3 öneriliyor
buse94 SevimliHayaletCasper evet 1 kere verdim karnını gösterdi hep ağrıyormu dedim evet diyordu demekkı ondan sonrada vermmedm
buse94 Heymissbon biberonla gece yatarken birşey içmek istiyor sütte diyorşar ya kemıklerı geliştirir acaba mı dedm