momandboy6 bi kollu zıbın bi de şort işinizi görür. Üşümezler kontrol edin devamlı. İçinize sinmezse çorap giydirin. Bizim de burası 23 derece vardır hemen hemen. Şu an üzerinde kolsuz zıbın, kısa kollu şortlu tulumu var. Ev içi serin diye incecik bi hırka giydirdim. Yürüdüğü için de çorap giydirdim normalde giydirmem ama hasta olduğu için giydirdim çorabı