goktugunannesi33 nino33 merhaba gözünde gelişme var mı süreciniz nasıl devam ediyor baya olmuş bu yorumu yazalı sanırım bizde bu yola gireceğiz 6,5 aylık yüksek astigmat 😖
nino33 goktugunannesi33 oğlum şuan 16 aylık 7 aylıkken gözlük kullanmaya başladık bızde miyop da var gözlük kullanımk çok zor olmadı çok şükür hemen alıştı geçen ay kontrol umuz vardı numarada sabıt kalmıştı çok şükür sızın kaç numara
goktugunannesi33 nino33 doktor 1 yaşına gelince tekrar getir dedi ama şu an gözlük vermedi o zaman duruma göre verecek sanırım biz başka doktora da götüreceğiz tek doktorla kalmak ihmal etmek ya da tedaviye geç kalmak istemiyorum şahsen bu değerlerle eğer gözlük kullanılması gerekiyorsa 1 6 ay daha beklemek saçmalık olur
nino33 goktugunannesi33 kaç numara acaba ıcınız şöyle rahat ersun astıgmag geriliyor ama mıyop ilerliyor ama tabıkı çocuk göz doktorları oluyor üniversitesi hastanelerinde mutlaka götürün
goktugunannesi33 nino33 burada ki üniversite hastanesi çok sıkıntı yarı özel yarı devlet şehir hastanesine gittik bir de özele götüreceğim iyi bir doktor var bu arada miyopta varmış -1,50 ve -0,50