acimavi küçük top şeklindeyse eğer köfteler, pişiyor içi. Hatta 25-30 dk haşlıyordum ablam vitamini gider çok pişiriyorsun demişti, gerçekten daha sonra 10-15 dk haşladığımda da gayet iyi piştiğini gördüm. İlk seferleriniz biraz deneme yanılma olur, bir iki seferden sonra nasıl ve ne kadar pişmesinin yeterli olduğuna karar verirsiniz