Kızlar belki daha kücüktür benim beklentim büyüktür ama üzülüyorum mesela bebeğim kucağıma gelince sakinleşmiyor huysuzsa ağlıyorsa yada babasının veya anneannesinin kucağındayken kollarımı açıp gel gel gel diyorum gelmek için atılmıyor hiç ama sadece bana değil kimseye gitmiyor ve kendini hiç elletmiyo sevdirmiyo göğsüme alıp basamıyorum sizinde böylemi ya neden teması sevmiyo bu cocuk otizim bile geliyor aklıma (tv-ekran asla acılmıyo doğdundan beri)