Merhaba canım anneler biz 5 ay 7 günlüğüz doktorumuz artık bu ayı tadım ayı olarak başlayacağımızı söyledi ilk başta günlük pastörize sütlerden mayalayacağımı ve 3 gün denememi söyledi. Şimdi merak ettiğim şey şu hangi marka sütlerle mayalıyorsunuz şimdiden teşekkür ederim cevaplar için 🙏🏻🤍