profesyonelokuryazar 22 nisan da doğum yaptım şuan davul gibiyim sanki doğum yapan ben değilim. Ellerim ayaklarım yüzüm 2 kat büyüklüğe ulaştı. Bu şişlikler ne zaman geçer sizce ??
sirinnnn profesyonelokuryazar bende doğumdan sonra eve geldiğimde davul gibi olmuştum. Ayaklarımın üzerine basamiyordum o kadar şişti. 1 hafta içerisinde geçti. Tuzlu tuketmemeye çalışın.
apopot profesyonelokuryazar merhaba bende 25 nisanda dığum yaptım şuan dikişleriniz nasıl acaba benim dikişler ve alt üst 1 er cm filan alanı kıpkırmızı enteresan geliyor bana sizin nasıl kızarıklık var mı
profesyonelokuryazar apopot görsel olarak öyle bir şey yok bende. Ben hala pansuman yapıyorum ne olur ne olmaz diye belkş ondandır.