Merhaba kızlar ramazanda başlamıştım 6 gün olmuştu gece hiç yapmamıştı ama gündüz olmadı en son 5. Gece de 2 kere yatağa yapınca pes ettim burdaki yazılardada 2 günde 3 günde alıştı diyince hazır değil heralde dedim ama pişman oldum her çocuk farklı yavaş yavaş alışırdı herneyse şimdi ise tekrar başlamam lazım işe gidiyorum ara ara ama yakın zmaanda tam zamanlı olucak kreşe de vermem gerekicek aradan çıkarmam lazım bugün kızıma anlattım tekrar kilot giycez şimdi dedim hayır giymicem bez istiyorum diyor artık 30 aylıkda oldu üstelesem mi biraz yoksa birazdaha mı geçse bilemedim ilk zaman ne kadar güzel hevesi vardı tuvaletede gidiyordu