derensmommy alıştık vallahi artık. Gece gündüz kucakta yatması beni zorlayandı gündüz 2 saat uykular kucakta gecede sürekli yüzüstü kucağımda yatıyordu bıraktığım an yıkıyordu ortalığı 6 aylık olduk 1,5 aydır falan ortamızda yatıyor gündüzleri de beşiğinde yatırmaya çalışıyorum şükür sık uyanıyor ama yatıyor gene