sumeyye4648 Arkadaşlar 2 aylik bebegim var emziriyorum. Boğazlarım şişti kulagima vurdu artik 1 tane parol ictim sicak seyler içtim ama hala kötüyüm doktora gitsem serum igne falan yapar mi emzirirken oluyor mu ona göre gidecem
edagul sumeyye4648 yapıyorlar damardan parol veriyorlar ama o aldığınız ilaçtan daha etkili oluyor gidin derim