Samirasena 11 haftalık hamileyim kanamam var çevremdeki herkes erkek bebeğe hamilelikte kanama olabileciğini söylüyorlar ne alakası var diyorum fakat herkes bunu savunuyor bu durumu yaşayan var mı ?
Samirasena -Eraymoms- oğlu olan bir çok kişi kanama gördüm deyince benimde aklımı karıştırdılar sizinkide doğrular nitelikte anlayamadım
NmalkoC -Eraymoms- benimde aynı şekilde olmuştu adetime 5.6 gün kala test pozitif çıkmıştı kan tahlilimdede çıktı günü gelince regl oldum üzerine 2 gün
Yorgunbebek Samirasena kesinlikle kanama cinsiyetle alakalı değil acil doktora gidin bebeğin sağlığı söz konusu olabilir
SweetMom__ Samirasena hiç görmedim kanama . Kanamaniz varsa doktora gidin lütfen. Herkes doktor olacakmış yağmur yağmış.
Aleyunll Doktora görünün lütfen böyle şeylere de inanmayın. Benim hamileliğim kanama ile geçti progesteron hapı kullandım ilk 3 ay bebek tutunması için o hapı verdi doktor sizinde belki aynı durumdur belki başka bir şeydir doktora görünseniz iyi olur
Samirasena SweetMom__ 1 yaşında bebeğim var elimden geldiğince dinlenmeye çalışıyorum teşekkür ederim
Deletedmom104 Samirasena Hayatım hanımefendi regl görmüş senin düşük tehlikesi kanaması ikisi farklı şeyler doğrular nitelikte bir şey yok ortada. Bol bol dinlenmeye bak
-Eraymoms- Samirasena şimdi okudum da yorumları canım senin 11 haftalık ama büyümüş biraz kanama normal değil tabiki geçmiş olsun ben daha yeniyken üstune görmüştüm o sandım bi an 🥲
BenMathilda Samirasena kanamanın tek bir anlamı olabilir, düşük tehlikesi vb sağlık sorunları. Kızımda kanama yaşadım oğlumda yaşamadım.