kizlar bebegim ilk 2 ay kolikti sadece aglardi 7/24 hic abartmiyorum suan 4.5 aylik kolikligi azaldi hatta bitti gibi kriz yok fakat huysuz mizmiz bir bebek uykusu gelince veya acikinca dur durak yok 1 dakika bile bekleyemeden basiyor cigligi … asıl sorum şu kendini ćok kasıyor ve ığğhhh diye sinirli bir ses cikariyor ornegin kucagimdaysa kendini topluyor surekli sıkıyor elleri kollari normal zamanda hep hareket halinde oyuncak gosterdigimde veya oyun halisinda falan oynarken veya siyah ekran sarki actigimda kollar bacaklar aman allahim asla durmuyor cirpiniyor resmen asiri hareketli bir bebek , asla yatmak istemiyor surekli dirseklerinden destek alip oturma pozisyonuna gecmek istiyor kafa hep dik .. bu kucakta kendini top gibi kapatip kasması , el kol cirpmasi normalmidir? geciyorsa ne zaman gecer?