bebisim67_ bizde 3. Ayın sonunda meme reddi başladı. 1 ay uğraştım. Mama verdim 3 marka onu da kabul etmedi. 4.5 aylık tadıma başladım. Hiçbir sıkıntı olmadı. Başlarken porsiyonu az tutmak yese de çok vermemek lazım. 5. Ayda baya yemek istedi. Günde 2 öğün yarım kahve fincanından fazla vermedim. Yumurta bile tattırdım sarı ve beyaz karışık. 6. Ayda 3 öğün birer kahve fincanı kadar yiyor. Gece 2 kere, gündüz 1 kere emiyor.