Merhaba anneler 🌸 13 aylık kızım var yaklaşık 15-20 gündür sağ gözünde akma var bulunduğumuz yerde sadece çocuk doktoru var ona götürdüm çapaklanma yoksa bişey olmaz dedi ama dün başka yere götürdük içimiz rahat etmedi ve gözyaşı damarı tıkanık dedi damla ve merhem verdi 2 ay masaj yapın açılmazsa biz müdahale ederiz dedi. Başına gelen masajla açılan var mı? Belki ufak bişey ama söz konusu evlat olunca kafamın içini kemirip duruyor 🥹