3melekannesi_ Arkadaşlar merhaba kızım 8 ay 17 günlük, emekleme çabası olmadığı için ayakta tutmaya, ellerinden tutup yürütmeye çalışıyorum ama sürekli parmak ucunda gidiyor. Tabanına basmıyor sizde de aynı durum var mı acaba?
Cansuu6155 3melekannesi_ o dönemlerde hep öyle oluyor zaten normal durum kollarını havaya kaldırıp yürütmeyin dengede kalmak için parmak ucuna çıkıyor zaten doktorumuz bize yürüme denemelerini kalçadan tutarak ayaklarını atmasını sağlayın demişti