Kızlar bebeğimin kilosu, gelişimi vs hepsi iyi çok şükür. 9 aylık olduk bu ay 400 gram almış. Fakat cisli bez artık neredeyse hiç vermiyor. Kabızlık yaşıyoruz bu yüzden. Doktorum şu içir bolca diyor ama bebeğim aşırı inatçı asla su içmek istemiyor. Avent biberon aldım, kaşıkla deniyorum içmiyor asla. Sıcak yerde yaşıyoruz Fethiye de fazla sıvı kaybı yaşıyoruz farkındayım ama ne yapsam içiremiyorum. Meyve suyu şeklinde vermeye çalışıyorum asla içmiyor. 2 haftadır kabızlık yaşıyoruz. Sadece meyve yedirmeye çalışıyorum yine de olmuyor. Çok zor durumdayım gerçekten ne yapacağımı bilemedim. Ne yapabilirim sizin onerilerinize çok ihtiyacım var.