Adetli ve adetsiz takılabiliyor ama devlette sanırım adetin ilk üç günü vs takıyorlar diye biliyorum bende iki yıl oldum taktıralı kan vs almadılar rahim ağzı yarası varmı, akıntı çokmu azmı ona göre takıyorlar. Takıldıktan sonrada ilk üç ay adet düzensizliği ve fazlalığı oldu sonra herşey düzene giriyor çok rahat