tubiiik_ hayır öyle demedi. Tam olarak şöyle söyledi: “Kilosu boyu beklediğimizden çok çok iyi, kilosu 11 aylıkken bejlediğimiz kilo da, boyu da 14 aylıkken beklediğimiz boyda” ortalamaya göre değil de kendi kızımın gelişimine göre böyle bir değerlendirme yapmış olabilir mi? Başka bir açıklaması yok çünkü 😅