uguremi Merhaba arkadaşlar üstte de belirttiğim gibi oğlum altı aylık olmak üzere İki gündür şu hareketi fark ediyorum ayaklarını Sürekli yere vurduruyor Sizin de bebekleriniz de böyle oldu mu acaba
uguremi Haffuse Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız internette o kadar saçma şeyler geliyor ki artık karşımıza endişelenmemek elde değil
-sevimlipolyanna- Oo bizimkini bi görsen artık ayakları acıyacak diye korkuyorum sürekli şap şap vuruyor şimdi bi de elini de vurmaya başladı normalmiş bu durum. Yeni yeni keşfettikleri için. 5 buçuk aylık bizimki de 😂
uguremi -sevimlipolyanna- aynen bizimki de ayaklarını o şekilde vurduyor 🥰 sağlıkla büyüsünler inşaAllah 🤲🏻