egeninanns 21 numara almış görümcem değişim yapmıyorum tarihi geçti . Nasıl bir yol izleyebiliriz bize 19 lazım içine kalıp falan oluyor mu bi dünya para vermiş kız boşa gitsin istemiyorum
egeninanns durununannitoskosu eğer oğlum gibi olursa ayağı 2 sine kadar olmaz bu ayakları küçük biraz
[silindi] egeninanns Oğlum hala ilk adım ayakkabısı giyiyor. Yaza spor ve sandalet alıcam. Çok rahat ediyor onunla evde olsun dışarda olsun 😊
Evaninanasi egeninanns benim kızım 18.5 aylık, 22 giyiyor şu an. 1 yaşından sonra da 21 e geçti. İlk adım ayakkabısı olması da rahatsız etmez onu hatta hafif bir ayakkabı olduğu için rahat yürür. Güzel günlerde giysin ☺️