Duruelaninannesi Teyzem Manisa’da yaşıyor du geç yaşta bir gebeliği oldu devlet hastanesinde kalbi atmıyor alalım demişler. Altı hafta civarındaydı çünkü beraber bir hamilelik yaşıyorduk bende hamileydim üniversite hastanesine gidiyor ordada aynısını diyorlar ama bir hafta daha bekleyelim demiş doktor bu süreçte kendini kötü vs hissedersen hemen gel demişler bir hafta sonra gidiyor teyzem şükür kalp atışlarını duyuyorlar beş yaşında kızı şuan Rabbimden ümit kesilmez farklı doktorlara muayene olun doktora danışın geç döllenme vs olmuştr bir sakıncası yoksa bir hafta daha bekleyin