Regl döneminde sütün tadı değişiyormuş.bazen fazla tuzlu gibi oluyormuş.bizde de öyle adet zamanlarında süt birikiyor çok az emiyor.sonra yine normale dönüyor.o bilgiyi burda okumuşdum.okudukdan sonra adet zamanında emzirdikden sonra 1-2 çay kaşığı kadar su verdim bazen.aman 6 aydan önce su verilmez diye yazmayın🤦🏻♀️