
Oğlum haziranda 3 yaşında olacak. Cumartesi günü pikniğe gitmiştik ayakkabısı biraz küçük geliyordu. O gün çok koştu oynadı hatta bir ara anne ayağım ağrıyor dedi. Sonra ayak baş parmağı bu şekilde oldu. İki ayak baş parmağı da böyle. Geçmedi. Diğer parmaklarda el de birşey yok. Acaba farkı bir durum olabilir mi. Evimizde 4 gündür soğuk. Merkezi doğalgaz var kapattılar. Van’da yaşıyoruz.