Bebeğim 9. Ayına girdiğinden beri ağlıyor arkadaşlar çok yıprandım artık hep ağlak bi bebekti ama bu kadar değildi altını alıyorum çığlık kıyamet ağlama yere koyuyorum ağlıyor kucağa alıyorum ağlıyor yemek yediriyorum ağlıyor ayağa kalmak istiyor tutunurken ağlıyor gerçekten napcağmı şaşırdım bu ayda atak falan var mı geçicek mi biri bişey söylesin lütfen doktorada götürdüm bu arada bir şeyi yok tamamen huysuzluk ağlaması yeni 4. Dişi çıktı dişte yok görünürde ben anlayamadım nolduğunu sabah gözümüzü bi açıyoruz akşam yatana kadar hep mızırtı