Saglik ocaginda 6. Ayda asi yaptilar 9. Ayda boy, kilo, bas olcumune cagirdilar baska bir sey yapmadilar. Arkadasiminda bebegi var ona 9. Ayda kizamik asisi demisler. Bana oyle bir sey soylemediler. E nabizdan baktim 9. Ay asisi gozukmuyor. Sizler naptiniz yaptirmam lazim mi